13 Şubat 2008 Çarşamba

Şeker Patikler

Bakıyorum da epey vermişim.. Sebebi bu patikler.. Patikleri bi an önce bitireyim diye başka bir iş almadım elime.. Sanmayın yarımlarım bitti.. Hepsi duruyoo.. Furkan'a hırka, Buse'ye süveter, kendime atkı-şal, Doruk bebeğe oyuncak bebek... Bunlar bekleye dursun patiklere devam şimdilik.. Süpriz bir kutudan bahsetmiştim aylar önce hatta :)) O kutu süslendi, resmini eklerim bi kaç güne.. süsleme işine Seda bakıyo bizde.. Maşaallah çok becerikli bu konuda.. İçinde de bu patikler olacak.. Renk renk bebe yünleriyle 30 ilmek başladım.. Bunlar bir kısmı sadece.. Kurdela ve tülle süsülenmiş çikolata olacak bu patiklerin içinde.. Canım arkadaşlarım yaklaşık olarak aynı günlerde doğum yapacak.. Canım Özlem ve canım Gülşah.. İkisinin de oğluşu olacak.. Kızlar unutmayın, altın takanlara vereceksiniz ve mümkünse ikişer ikişer dağıtmayın.. Tek tek verin. :)) Azıcık da beni düşünün canımm.. Seviyorum sizi çookkk... Ne güzel yaa teyze olmak..

0 yorum: